Simple Butter Cookies | Biskut Mentega Mudah – Resepi Biskut Raya

1290
0

Raya dah nak dekat ni. Jom kita belajar buat biskut raya pulak. Kali ni saya nak buat Biskut Butter. Tak raya pun boleh buat biskut ni sebagai kudap-kudap. Hehe. Anak-anak saya memang suka sangat makan biskut. So selalu jugak la saya buat biskut yang simple macam ni untuk dorang. Sebelum buat biskut yang susah-susah, kita cuba buat biskut yang senang ni dulu. Dah la senang, sedap pulak tu. ?? Kalau nak lebih sedap biskut ni, gunakan mentega asli (pure butter). Walaupun harganya agak mahal sikit berbanding mentega biasa,
source

 6,297 total views,  1 views today

VIABuat Orang Lapo
Previous articleResepi masak Daging Goreng Berlada Sedap dan Mudah
Next articleResepi Kek Mentega |Simple Fluffy Butter Cake | Kek Mentega
Merupakan pengasas kepada DigitalUngu.com dan juga sebagai editor rasmi bagi DigitalUngu.com. Klik sahaja pada pautan media sosial dibawah untuk lebih kenal.